نوشته شده توسط : امیررضا

با شناخته شدن و محبوبیت سیم کارت، اپراتور های زیادی در این حوزه شروع به قعالیت کردند که یکی از محبوب ترین آنها اپراتور رایتل است. رایتل به عنوان سومین اپراتور رایج کشور، امروزه یکی از پرطرفدار ترین اپراتور های کشور محسوب میشود. لازم است ذکر شود یکی از دلایلی که رایتل توانسته  در این جایگاه قرار بگیرد، هدایا و خدمات پرکاربردی است که رایتل برای مشترکین خود ارائه داده است. حال اپراتور رایتل برای جذب مشترکین بیشتر  طرح هدیه سیم کارت را ارائه داده است. این طرح به این صورت است، افرادی که سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری رایتل را خریداری کرده اند، همچنین مشترکانی که تلفن خود را از سایر اپراتور های تلفن همراه ترابرد کرده اند یک سیم کارت هدیه از سوی اپراتور رایتل هدیه میگیرند. در ادامه این مقاله به توضیحات بیشتری راجع به دریافت هدیه سیم کارت رایتل میپردازیم. این هدیه یک سیم کارت رایگان اعتباری رایتل می باشد که شامل 4500 تومان اعتبار هدیه، بسته اینترنت 500 مگابایتی و بسته مکالمه 1000 دقیقه با مهلت استفاده 7 روزه نیز می باشد.

در ادامه این مطلب به نحوه دریافت سیم کارت هدیه رایتل و سایر جزئیات آن خواهیم پرداخت.

دریافت سیم کارت هدیه رایتل

مشترکین سیم کارت اعتباری

در صورتی که سیم کارت اعتباری رایتل را خریداری نمایید، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم کارت خریداری شده، یک پیامک حاوی کد هدیه دریافت می کنید. از زمان دریافت این کد هدیه 45 روز فرصت دارید تا برای ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان رایتل اقدام نمایید.

ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل از طریق سایت رایتل انجام می شود و شما در زمان ثبت نام این سیم کارت می توانید آن را به نام خود یا فرد دیگری ثبت نمایید.

برای ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل غیر حضوری از اینجا اقدام نمایید.

مشترکین سیم کارت دائمی

در صورتی که شما به صورت حضوری سیم کارت دائمی رایتل را خریداری نمایید، همان زمان سیم کارت هدیه را نیز دریافت خواهید کرد. این سیم کارت هدیه به نام شما ثبت می شود ولی اگر تمایل دارید که به نام فرد دیگری ثبت نام گردد، باید ایشان نیز در فروشگاه رایتل حضور داشته باشد.

چنانچه سیم کارت دائمی رایتل را از طریق وبسایت رایتل خریداری کرده باشید، 72 ساعت بعد از اولین استفاده از سیم کارت مانند برقراری تماس، ارسال پیامک یا اتصال اینترنت همراه آن، پیامک حاوی کد هدیه برای شما ارسال می شود.

با دریافت کد هدیه 45 روز فرصت دارید تا سیم کارت را برای خود یا شخص دیگری ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل از اینجا اقدام نمایید.

بسته آغازین سیم کارت رایگان رایتل

مشترکانی که در ازای خرید سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری رایتل یا ترابرد به رایتل سیم کارت هدیه دریافت می نمایند، از بسته آغازین فعال این سیم کارت اعتباری رایگان نیز بهره مند می گردند.

بسته آغازین شامل 4 هزار و 500 تومان اعتبار (شارژ)، 500 مگابایت اینترنت همراه و 1000 دقیقه مکالمه می باشد که مهلت استفاده از این بسته 7 روز است.

طرح های دریافت سیم کارت هدیه رایتل

برخی از فروشگاه های حضوری مانند افق کوروش و فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا هدایایی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. مشتریان به ازای خرید از این فروشگاه ها امتیاز دریافت می نمایند و با به حد نصاب رسیدن این امتیازات، از جانب فروشگاه سیم کارت رایگان اعتباری رایتل هدیه می گیرند.

 

رایتل یکی از برترین اپراتورهای کشور برای جذب مشترکین بیشتر به ازای خرید سیم کارت اعتباری رایتل، سیم کارت دائمی رایتل و ترابرد به رایتل از سایر اپراتورها سیم کارت اعتباری رایگان هدیه می دهد. مشترکین 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم کارت خود پیامک حاوی کد هدیه دریافت می کنند که پس از دریافت این پیامک 45 روز فرصت دارند تا برای دریافت سیم کارت هدیه رایتل به نام خود یا فرد دیگر ثبت نام نمایند. سیم کارت هدیه رایتل یک سیم کارت اعتباری رایگان می باشد که حاوی 4500 تومان اعتبار اولیه، 500 مگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه با مهلت استفاده 7 روزه می باشد.
 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: