چگونه پرینت سیم کارت همراه اول بگیریم؟
نوشته شده توسط : امیررضا

اگر شما هم یکی از مشترکین دائمی و یا مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول هستید، مطالعه این مقاله میتواند برای شما کاربردی و مفید باشد. چرا که ممکن است در آینده به پرینت مکالمات و پیامک های سیم کارت همراه اول تان نیاز داشته باشید.اپراتور همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه این خدمات را به مشترکین خود داده است تا مشترکین بتوانند در کمترین بازه زمانی بتوانند از اولین مکالمه و پیامک تا آخرین ارتباطات تلفنی و پیامکی را پرینت بگیرند. حال اگر شما هم نیاز به پرینت سیم کارت همراه اول را دارید میتوانید با استفاده از روش های زیر برای انجام این فرایند اقدام کنید. 

 

پرینت مکالمات همراه اول

روش آنلاین

مشترکین همراه اول برای دسترسی به جزئیات مکالمات خروجی خود می توانند از اپلیکیشن "همراه من" استفاده نمایند. در این روش مالک سیم کارت همراه اول تنها می تواند به جزئیات مکالمات خروجی دسترسی پیدا کند و امکان دسترسی به مکالمه های ورودی از طریق این اپلیکیشن وجود ندارد.

کاربران برای دسترسی به جزئیات مکالمه های ورودی باید به مراجع قضایی مراجعه نموده و با ارائه دلایل کافی تشکیل پرونده دهند.

روش حضوری

مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت در تهران یا اداره های مشترکان تلفن همراه در شهرهای دیگر و نمایندگی های همراه اول با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال همراه اول درخواست خود را برای پرینت مکالمات سیم کارت همراه اول یا پرینت پیامک های خود ثبت نمایند.

* هزینه پرینت مکالمات به صورت آنلاین رایگان است ولی در مراجعه حضوری هزینه قابل پرداخت بابت صفحه اول 6 هزار تومان و هر صفحه بعد از آن 2 هزار تومان است.*

آموزش پرینت سیم کارت همراه اول

برای پرینت مکالمات سیم کارت همراه اول خود ابتدا اپلیکیشن "همراه من" را دانلود و نصب کنید.

پس از ورود به این اپلیکیشن گزینه حالت پیشرفته را انتخاب نمایید.

از منوی پایین صفحه گزینه خدمات را انتخاب کرده و روی ریز مکالمات کامل کلیک نمایید.

در این مرحله باید انتخاب کنید که قصد دسترسی به پرینت مکالمات سیم کارت همراه اول یا پیامک های سیم کارت همراه اول خود را دارید.

پس از این مرحله بازه زمانی مورد نظر برای دریافت ریز مکالمات را تعیین نمایید. (تنها می توانید به مکالمات 6 ماه گذشته دسترسی داشته باشید)

 در آخرین مرحله کدی که به شماره تلفن همراه شما پیامک می شود را وارد اپلیکیشن همراه من نمایید تا جزئیات مکالمات خود را مشاهده نمایید.

پرینت سیم کارت همراه اول با حکم قضایی

در صورتی که مشترکین همراه اول قصد پرینت مکالمات و پیامک های خود یا فرد دیگری را داشته باشند باید از طریق مراجع قضایی اقدام نمایند. به این منظور مشترکین باید به دادسرا مراجعه کرده و با طرح شکایت درخواست خود را به صورت رسمی مطرح نمایند.

در صورتی که قصد فرد از گرفتن پرینت سیم کارت اثبات ادعایی در پرونده قضایی جاری مانند اختلافات خانوادگی باشد، روند کار آسان تر است زیرا قاضی معمولا با چنین درخواستی موافقت می کند.

در صورتی که قصد فرد مراجعه کننده از گرفتن پرینت مکالمات یا پیامک های خود یا شخص دیگر دلایل شخصی باشد قاضی باید قانع شود که این درخواست مواجه است. دلایلی که فرد در این زمینه ارائه می نماید نقش مهمی در تصمیم نهایی قاضی دارد.

با داشتن حکم قضایی می توان به تمام مکالمات خروجی و ورودی با تاریخ و زمان آنها همچنین متن کامل پیامک های ارسال شده و دریافت شده با تاریخ و زمان دقیق آنها دسترسی پیدا نمود.

مشترکین همراه اول می توانند جهت گرفتن پرینت سیم کارت همراه اول خود از طریق اپلیکیشن همراه من اقدام نمایند. در این روش تنها اجازه دسترسی به تماس های خروجی وجود دارد و برای مشاهده تماس های ورودی باید به مراجع قضایی مراجعه نمود.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: