نوشته شده توسط : امیررضا

اگر شما هم یکی از مشترکین اعتباری همراه اول هستید، مطالعه این مقاله میتواند برایتان مفید باشد. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک تماس ضروری برایتان پیش بی آید اما اعتبار سیم کارتتان به پایان رسیده باشد و به هر دلیلی نمیتوانید برای خرید شارژ اقدام کنید. به همین دلیل اپراتور ها خدمات شارژ اضطراری را برای مشترکین ارائه کرده اند. همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور، برای خدمات بیشتر روزانه در تلاش است که یکی از پرکاربرد ترین خدمات این اپراتور شارژ اضطراری می باشد. لازم به ذکر است پس از دریافت شارژ اضطراری و افزایش اعتبار مبلغ شارژ اظطراری از اعتبار شما کسر می شود. در ادامه این مطلب به چگونگی دریافت شارژ اظطراری می پردازیم. همراه اول سرویس شارژ اضطراری را برای مشترکین اعتباری خود ارائه نموده است که با فعال‌سازی این سرویس کاربرانی که از سیم کارت اعتباری همراه اول استفاده می نمایند می توانند در مواقعی که امکان خرید شارژ و افزایش اعتبار سیم کارت خود را ندارند، بدون پرداخت وجه از خدمات ارتباطی این اپراتور بهره مند شوند و مبلغ شارژ پس از اولین افزایش اعتبار به صورت خودکار از حسابشان کسر شود.

همراه اول علاوه بر شارژ اضطراری سرویس دیگری نیز برای حمایت از مشترکان اعتباری که شارژ سیم کارت آنها ناکافی می باشد ارائه نموده است که طبق این سرویس مشترکان می توانند درخواست شارژ و درخواست تماس خود را برای سایر مشترکان همراه اول ارسال نمایند.

در ادامه این مطلب به نحوه دریافت شارژ اضطراری و سرویس چتر اضطراری همراه اول خواهیم پرداخت.

نحوه فعال‌سازی سرویس شارژ اضطراری همراه اول

آسان ترین روش گرفتن شارژ اضطراری برای مشترکی که شارژ ندارد از طریق شماره گیری کد دستوری می باشد.

مشترکین همراه اول که از سیم کارت اعتباری این اپراتور استفاده می نمایند می توانند جهت فعال‌سازی سرویس شارژ اضطراری کدهای دستوری #17*1* یا #25*10* را شماره گیری نمایند.

پس از شماره گیری کد دستوری #25*10* باید برای فعال‌سازی شارژ اضطراری همراه اول و دریافت اعتبار بدون پرداخت وجه عدد 1 را وارد نمایید.

3 نوع بسته شارژ به شما پیشنهاد می شود که با دریافت هر یک از آنها 100 تومان کارمزد پس از اولین افزایش اعتبار از حسابتان کسر می گردد.

افزایش اعتبار به مبلغ 1000 تومان

افزایش اعتبار به مبلغ 2000 تومان
افزایش اعتبار به مبلغ 5000 تومان

مهلت استفاده از این بسته های شارژ اضطراری 30 روز می باشد.

پس از انتخاب بسته مورد نیاز خود، عدد 1 را جهت تایید وارد نمایید.

پس از این مرحله درخواست فعالسازی شارژ اضطراری شما بررسی شده و نتیجه آن از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

شرایط دریافت شارژ اضطراری همراه اول

همراه اول شرایطی را جهت دریافت شارژ اضطراری برای مشترکین اعتباری خود تعیین کرده است.

شرایط دریافت شارژ اضطراری عبارتند از:

عادی بودن وضعیت سیم کارت
کمتر بودن اعتبار فعلی سیم کارت از 5 هزار تومان
گذشتن حداقل 90 روز از فعال‌سازی سیم کارت یا تغییر نام سیم کارت
داشتن حداقل 15 هزار تومان کارکرد در 90 روز گذشته

نحوه پرداخت هزینه شارژ اضطراری همراه اول چگونه است؟

پس از اولین باری که سیم کارت اعتباری همراه اول خود را شارژ می نمایید، هزینه شارژ اضطراری انتخابی شما به علاوه کارمزد آن به صورت خودکار از اعتبار شما کسر خواهد شد.

چند بار می توان شارژ اضطراری همراه اول را دریافت کرد؟

به شرط تسویه بدهی قبلی بابت شارژ اضطراری دریافتی، به صورت نامحدود می توانید از این سرویس همراه اول بهره مند شوید.

همراه اول علاوه بر ارائه سرویس شارژ اضطراری به مشترکین خود، مجموعه سرویس های چتر اضطراری را نیز در راستای شعار "هیچکس تنها نیست" و با هدف حمایت از مشترکین سیم کارت اعتباری در هنگام اتمام شارژ عرضه می نماید.

مجموعه سرویس های چتر اضطراری همراه اول

کد دستوری تعریف شده مجموعه سرویس های چتر اضطراری #26*10* می باشد.

درخواست تماس

مشترکانی که شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول آنها به اتمام رسیده است با ارسال کد #261*10* می توانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند تا با ایشان تماس بگیرد. این درخواست از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر می رسد.

درخواست شارژ

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول که شارژ کافی ندارند می توانند با ارسال کد #262*10* از دیگر مشترکین همراه اول بخواهند برایشان شارژ انتقال دهند.

این درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر شما خواهد رسید و مشترک با ارسال عدد 1 می تواند این درخواست شارژ شما را تایید نموده یا با ارسال عدد 2 آن را رد نماید.

مبلغ شارژ دریافتی به روش انتقال شارژ همراه اول 1000 تومان است که در صورت موافقت مشترک انتقال دهنده با کسر 40 تومان کارمزد انتقال، مبلغ 960 تومان به اعتبار سیم کارت اعتباری همراه اول شما افزوده می شود.

درگاه فعال‌سازی سرویس چتر اضطراری

درخواست تماس: #261*10*
درخواست شارژ: #262*10*

قوانین سرویس چتر اضطراری

شرایط عمومی و محدودیت های سرویس چتر اضطراری به شرح ذیل می باشد:

شرایط برخورداری از سرویس های درخواست تماس و درخواست شارژ

ارسال حداکثر 5 درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار

شرایط برخورداری از سرویس

مشترکین فعال با اعتبار کمتر از 20 تومان
مشترکین با شرایط قطع یکطرفه
مشترکین با شرایط قطع دو طرفه

 

همراه اول به‌منظور حمایت از مشترکانی که از سیم کارت اعتباری استفاده می نمایند و شارژ سیم کارتشان به اتمام رسیده است چندین طرح ارائه نموده است. یکی از محبوب ترین طرح ها شارژ اضطراری می باشد که با این روش مشترک اعتباری می تواند با شماره گیری کد دستوری سیم کارت خود را بدون پرداخت وجه شارژ نموده و در اولین افزایش اعتبار پس از آن مبلغ شارژ اضطراری به اضافه کارمزد از حساب مشترک کسر می گردد. یکی دیگر از طرح های همراه اول سرویس های چتر اضطراری می باشد که با این سرویس مشترکی که از سیم کارت اعتباری همراه اول استفاده می نماید در صورت ناکافی بودن شارژ سیم کارت خود می تواند به مشترکین دیگر همراه اولی درخواست تماس و درخواست شارژ بدهد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: